Monday 22 April 2013

KCW spring 2013, de aftrap

Daar gaat ie dan, de aftrap van KCW. Boven aan mijn lijst staat een nieuwe joggingbroek voor grote boef. Hij gaat elke week met veel plezier naar de peutergym, maar (ow slechte mama) vaak ook in een spijkerbroek omdat zijn enige joggingbroek weer in de was zit. Daar moet verandering in komen!

Ik heb de basic pants van Made maar weer gebruikt (dat blijven ideale broeken) en een donkerblauwe joggingstof. Ik heb dit keer geen gebruik gemaakt van elastiek maar een fijn trekkoord om de broek vast te strikken. Hierdoor komt het kruis van de broek ook wat lager te hangen, een vleugje harem/yoga pants. Voor morgen staat er een korte mouwen Charlie op het lijstje.






2 comments:

  1. Leuk. Ik doe ook mee. Ik ga je volgen.

    ReplyDelete
  2. hoi hoi, wat een leuke broek, ik vond je via de flickr pool van Elsie Marley, ik doe ook weer mee aan KCW en ik ga je blog volgen ;-)

    ReplyDelete

Love to hear your thoughts, feel free to leave a comment!