Sunday 15 December 2013

Ready for a cool winter, weekly pin project #18

As promised my second pin project this week, to make up for missing last week. I spotted this sweater on pinterest and really liked the line, especially with winter coming. As I'm now working on  little rascal's Christmas outfit, I used this line on his raglan tee. So here's a preview of his Christmas recess raglan.



Zoals beloofd bij deze mijn tweede pin project van deze week omdat ik die van vorige week heb gemist. Ik zag deze trui op pinterest en vond de tekst erg leuk, zeker met de winter voor de deur. Omdat ik nu bezig ben met de kerst outfit van klein boefje verwerkte ik deze tekst in zijn raglan shirt. Dus hier is een voorproefje van zijn kerst recess raglan.

0 reacties:

Post a Comment

Love to hear your thoughts, feel free to leave a comment!